31 daagse rondreis - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van ans gorp - WaarBenJij.nu 31 daagse rondreis - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van ans gorp - WaarBenJij.nu

Door: ans

Blijf op de hoogte en volg ans

13 Augustus 2014 | Indonesië, Balikpapan

9 augustus
om 9.00 uur vertrekken we voor een Barong dansuitvoering,een geweldig mooi optreden, de dansers en danseressen zijn prachtig opgemaakt en gekleed en er wordt heel sierlijk gedanst.
Daarna door naar de privé tempel van de eigenaar van Boeddha to Boeddha, een erg bekend zilverwerk, erg duur, buiten Bali, we zien de zilversmeden aan het werk. We lunchen in de buurt van Ubud, en gelukkig staat hier ook eens iets anders op het menu, want de rijst heb ik ondertussen wel gezien, we eten een vegetarische loempia met frietjes en het smaakt heerlijk.
We gaan naar de Tempel van de Heilige Bron, een geweldig gebeuren, hier moet of mag je je drie keer geheel of gedeeltelijk onder water dompelen,en men zegt dat je daar 5 jaar jonger van wordt.
Een van mijn medereizigers, Michael zegt dat ik dat met het oog op mijn as pensioen beter niet had kunnen doen, want nu moet ik nog 5 jaar......
Een geweldige ervaring en erg druk.
Via de rijstvelden route rijden we naar een soort park waar we de witte reigers kunnen zien, vanaf half vijf landen alle reigers op de toppen van de bomen, deze kleuren daardoor helemaal wit, mooi om gezien te hebben.
Daarna door naar Ubud voor twee overnachtingen.

• 13 Augustus 2014 - 16:45

Ria Paardekooper:

Goh gezellig dat hij het de laatste dagen weer doet.
    Fijn dat jullie die dingen allemaal mee hebben mogen maken en beleven.
    Een hele goede reis terug en ik zal blij zijn als jullie weer veilig geland zijn xxx