31 daagse rondreis - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van ans gorp - WaarBenJij.nu 31 daagse rondreis - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van ans gorp - WaarBenJij.nu

31 daagse rondreis

Door: ans

Blijf op de hoogte en volg ans

13 Augustus 2014 | Indonesië, Balikpapan

9 augustus
om 9.00 uur vertrekken we voor een Barong dansuitvoering,een geweldig mooi optreden, de dansers en danseressen zijn prachtig opgemaakt en gekleed en er wordt heel sierlijk gedanst.
Daarna door naar de privé tempel van de eigenaar van Boeddha to Boeddha, een erg bekend zilverwerk, erg duur, buiten Bali, we zien de zilversmeden aan het werk. We lunchen in de buurt van Ubud, en gelukkig staat hier ook eens iets anders op het menu, want de rijst heb ik ondertussen wel gezien, we eten een vegetarische loempia met frietjes en het smaakt heerlijk.
We gaan naar de Tempel van de Heilige Bron, een geweldig gebeuren, hier moet of mag je je drie keer geheel of gedeeltelijk onder water dompelen,en men zegt dat je daar 5 jaar jonger van wordt.
Een van mijn medereizigers, Michael zegt dat ik dat met het oog op mijn as pensioen beter niet had kunnen doen, want nu moet ik nog 5 jaar......
Een geweldige ervaring en erg druk.
Via de rijstvelden route rijden we naar een soort park waar we de witte reigers kunnen zien, vanaf half vijf landen alle reigers op de toppen van de bomen, deze kleuren daardoor helemaal wit, mooi om gezien te hebben.
Daarna door naar Ubud voor twee overnachtingen.

  • 13 Augustus 2014 - 16:45

    Ria Paardekooper:

    Goh gezellig dat hij het de laatste dagen weer doet.
    Fijn dat jullie die dingen allemaal mee hebben mogen maken en beleven.
    Een hele goede reis terug en ik zal blij zijn als jullie weer veilig geland zijn xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Balikpapan

Indonesië

Ik ben op 31 daagse rondreis in Indonesië

Recente Reisverslagen:

17 Augustus 2014

31 daagse rondreis

14 Augustus 2014

31 daagse rondreis

14 Augustus 2014

31 daagse rondreis

13 Augustus 2014

31 daagse rondreis

13 Augustus 2014

31 daagse rondreis
ans

Rondreis 31 dagen Indonesië

Actief sinds 04 Aug. 2014
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 4971

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

16 Juli 2014 - 15 Augustus 2014

Indonesië

Landen bezocht: