31 daagse rondreis - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van ans gorp - WaarBenJij.nu 31 daagse rondreis - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van ans gorp - WaarBenJij.nu

Door: ans

Blijf op de hoogte en volg ans

14 Augustus 2014 | Indonesië, Balikpapan

14 augustus 2014
vandaag begint onze terugreis, we worden om 11.30 uur opgehaald voor de rit naar het vliegveld.
We hebben dus genoeg tijd om rustig te ontbijten en nog even lekker op het strand te zitten, een leuk gesprek met een echtpaar uit Perth Australië,nadat ik had gevraagd of ze een foto van ons wilden maken, zij kwamen vaak op Bali en Lombok, voor hun slechts een vliegreis van 3 uur, dus goed te doen.
Om 11.30 uur is Dewi , onze gids en vraagbaak hier in Lombok, bij ons hotel en zij begeleidt ons naar het vliegveld.
Daar gaat alles redelijk snel omdat we reeds als groep waren ingechequed.
Uiteindelijk gaan we om 15.00 uur plaatselijke tijd de lucht in en landen ruim 2 uur later op Jakarta, daar is het een uur vroeger.
We worden daar opgevangen door iemand van Panorama Tours,.
Voordat we naar ons hotel vertrekken chequen we in op onze vlucht naar Amsterdam, die om 00.50 uur zal vertrekken.
We hoeven u geen twee uur van tevoren op het vliegveld te zijn want ook onze koffers zijn vanuit Lombok doorgelabeld naar Amsterdam.
Een busrit van een half uurtje en we zijn in onze hotelkamer,daar verblijven we de uren tot onze volgende vlucht.
Mooi hotel, even lekker douchen, daarna een hapje eten en dan op weg voor onze vlucht naar Amsterdam.

• 14 Augustus 2014 - 14:11

Tia Paardekooper:

Dag Ans en Wilma
    Fijn dat het allemaal goed geregeld is ,en heel fijn dat je een paar uurtjes lekker in een hotel kunt vertoeven en nog lekker kunt eten.
    Goede reis xxx