31 daagse rondreis - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van ans gorp - WaarBenJij.nu 31 daagse rondreis - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van ans gorp - WaarBenJij.nu

31 daagse rondreis

Door: ans

Blijf op de hoogte en volg ans

17 Augustus 2014 | Nederland, Tilburg

We zijn inmiddels veilig thuis in een koud kikkerlandje, maar wel blij dat we zonder problemen de reis hebben gemaakt.
En zeker nu ik net op teletekst lees dat er bij Lombok een boot is gezonken met touristen, wel niet met dezelfde bestemming maar toch wel in dezelfde omgeving als waar wij tot twee keer toe hebben gevaren, een maal van Bali naar Lombok en eenmaal van Lombok naar de Gilli eilanden.
Hoop niet dat mijn geluk nu op is...
Ga er maar vanuit dat ik een hele goede beschermengel heb en wil die nog graag even houden.
Hoop dat jullie hebben genoten van mijn reisverhalen.
Ans

  • 18 Augustus 2014 - 08:40

    Ria Paardekooper:

    Ja Ans jij hebt een hele goede beschermengel!
    Maar die had je toch gekregen voor je op vakantie ging ?
    Van een hele goede vriendin heb ik vernomen...dus zo zie je maar weer dat hij zijn werk goed heeft gedaan,en daar ben ik erg blij mee.
    Nou werk ze vandaag dan zit je zo weer in je ritme hihi.
    Liefs je zusje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tilburg

Indonesië

Ik ben op 31 daagse rondreis in Indonesië

Recente Reisverslagen:

17 Augustus 2014

31 daagse rondreis

14 Augustus 2014

31 daagse rondreis

14 Augustus 2014

31 daagse rondreis

13 Augustus 2014

31 daagse rondreis

13 Augustus 2014

31 daagse rondreis
ans

Rondreis 31 dagen Indonesië

Actief sinds 04 Aug. 2014
Verslag gelezen: 970
Totaal aantal bezoekers 4953

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

16 Juli 2014 - 15 Augustus 2014

Indonesië

Landen bezocht: