31 daagse rondreis - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van ans gorp - WaarBenJij.nu 31 daagse rondreis - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van ans gorp - WaarBenJij.nu

Door: ans

Blijf op de hoogte en volg ans

13 Augustus 2014 | Indonesië, Balikpapan

11 augustus
Vertrek per Ferry naar Lombok,om 9.30 uur , we arriveren er om 11.00 uur.
Bij aankomst treffen we niemand van Fox of Panorama tours, erg vreemd.
na een half uur vragen we iemand van Gilli categorie, de bootonderneming om voor ons te bellen, gelukkig heeft Harriette de papieren met alle telers in de handbagage.
uiteindelijk komt er na anderhalf uur wachten een busje, dit bleek onderweg pech te hebben gehad.
via een mooie route met een prachtig panorama bereiken we ons hotel, ook dit is weer in een hele mooie tuin velgen en direct aan het strand.
Omkleden en als een speer iets eten en dan naar het strand, het lijkt wel een bounty eiland.
-s avonds gaan we in het dorp Sengigi eten met Harrie,Nelleke,Michiel Joanneke, Klaas, Sienie en wij met zo'n tweeën.

gamba's in knoflooksaus met frietjes, lekker.

• 13 Augustus 2014 - 16:51

Ria Paardekooper:

Dat is minder als er niemand staat. Maar goed pech hebben kan altijd en ik heb begrepen dat jullie ter compensatie daar van een heerlijke bbq hebben gehad.
    Dus eind goed al goed.
    En leuk dat jullie met zo"n grote groep uit eten zijn geweest .
    Lieve groetjes Ria