31 daagse rondreis - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van ans gorp - WaarBenJij.nu 31 daagse rondreis - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van ans gorp - WaarBenJij.nu

Door: ans

Blijf op de hoogte en volg ans

08 Augustus 2014 | Indonesië, Balikpapan

Vanmiddag excursie naar de Koninklijke tempel van Menging, een hele mooie Hindoe tempel, vandaar naar het Apen bos waar honderden apen in vrijheid rondlopen, ze zijn niet agressief en velen hebben hun jongen onder de buik hangen, ze komen uit je hand eten er loopt wel bewaking mee voor het geval dat....
vervolgens gaan we naar de Tempel Van Tanah Lot, deze tempel ligt in de zee, en hier gaan we genieten van een prachtige zonsondergang en alweer hebben we geluk want de bewolking is op tijd verdwenen, wat een prachtige natuur gebeurtenis.

• 08 Augustus 2014 - 18:46

Ria.paardekooper:

Dag lief zusje ik heb dit bericht weer via de email gekregen dus het werkt gelukkig weer.
    Wat zijn jullie toch bofkontjes om zoveel moois te mogen zien!
    Geniet er nog lekker van ,ik heb het al meer gezegd maar jullie hebben het alle twee verdiend!
    Warme omhelzing dag lieve meisjes xxx

• 09 Augustus 2014 - 17:29

Ria Paardekooper:

Dag Ans heb je vandaag op de app gehad erg gezellig ff.
    Leuk dat je er mensen ontmoet die uit Noordwijk komen,ja de wereld is erg klein zie je maar weer.
    Alles is met elkaar verbonden. Maar fijn dat het weer goed met je gaat ! Hopelijk blijven jullie nu alle twee gezond de laatste week ,dat je nog kunt genieten van al het moois.
    En natiuurlijk gezond terug komen dat is het allerbelangrijkste.
    Heel veel liefs van ons Henk en Ria xxxxxxxxxxxxx

• 12 Augustus 2014 - 09:43

Saskia Lenaerts:

Hier een berichtje vanuit het winderige Tilburg voor Wilma:

Tante Wilma, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En geniet van de laatste daagjes.

groetjes
    Saskia